Людина в центрі комунікацій та бренду держструктури

30 липня у 1991 Civic Tech Center був продуктивний вечір, повний інформації та практики!
Адже відбувся воркшоп Інги Вишневської з комунікацій та бренду держструктури.
Що варто запам’ятати?
Основними трендами 21 сторіччя залишаються:
-Розваги;
-Інновації;
-Емоції;
-Тактильність;
-Людяність.
Саме вони створюють зацікавленість до вашого бренду.
-Будь-яка взаємодія з клієнтом грунтується на довірі.
-Не варто забувати про створення комунікаційних маркерів. Саме завдяки ним людина впізнає Вас із мільйонів.
-Кожна дія = стратегія. Продумайте до 5 кроків наперед.
-Миттєвість реагування — це задоволення потреб людини.
-Ви маєте завжди відчувати швидкість сучасного світу та слідкувати за ним.

Дякуємо 1991 та Інгі Вишневській за корисну інформацію та гарний вечір, до наступного івенту!

Share
Send
Pin
2019   E-SERVICES
Popular